Politica de confidențialitate
Actualizată la 08.11.2022
PROTECȚIA DATELOR
Fiind un furnizor de materiale de construcție și sisteme de construcție de top, Knauf își asumă responsabilitatea pentru construcția, modernizarea și renovarea durabilă, cu conservarea resurselor. De asemenea, acordăm cea mai mare importanță protecției datelor dumneavoastră. De aceea, vă respectăm confidențialitatea și vrem să ne puteți acorda încredere atunci când vine vorba despre protecția datelor, așa cum o faceți și în privința construcțiilor. Prin urmare, dorim să vă informăm în mod transparent cu privire la scopurile pentru care vă prelucrăm datele și pentru cât timp le stocăm. Acest lucru vă permite să decideți singuri cu privire la scopurile pentru care v-am putea prelucra datele. Dacă nu mai doriți să vă prelucrăm datele, puteți pur și simplu să ne informați în acest sens, chiar și în mod informal, de exemplu prin e-mail la dataprotectkknaufgipsromania@knauf.com
Prezenta Politică de confidențialitate (împreună cu orice alte documente la care se face trimitere în aceasta) stabilește baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal colectate de la dumneavoastră sau pe care ni le furnizați în legătură cu procesele noastre de recrutare. Vă rugăm să citiți cu atenție întreaga politică pentru a înțelege cum prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.
Folosim platforma (Teamtailor) în calitate de Operator de Date pentru a atrage candidați și a gestiona procesul de recrutare („Serviciul”), precum și orice alte modalități de recrutare (platforme externe sau furnizori de servicii de recrutare).
Când aplicați pentru un post vacant publicat de noi, această Politică de confidențialitate se va aplica prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Atunci când aplicați pentru un post vacant printr-o platformă de recrutare sau furnizor de servicii online similar, ar trebui să rețineți că platforma de recrutare relevantă vă poate păstra datele cu caracter personal. Orice utilizare, de către o platformă de recrutare sau furnizor de servicii similar, a datelor dumneavoastră cu caracter personal va fi în conformitate cu politica de confidențialitate a acestora.
DATE DE CONTACT
Entitatea responsabilă pentru prelucrarea datelor cu caracter personal :
Knauf Gips SRL
Sediul Social: Bd Tudor Vladimirescu nr. 29, Cladirea AFI Tech Park 1, et. 1, Sector 5, Bucuresti, Cod postal 050881
Telefon: +40 21 650 0040
Email: office@knauf.ro
Dacă aveți orice întrebări în legătură cu protecția datelor, vă rugăm să contactați în orice moment la adresa de e-mail dataprotectkknaufgipsromania@knauf.com
DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră
Colectăm și prelucrăm o parte sau toate dintre următoarele informații de la dumneavoastră:
Date de contact: Nume, e-mail, adresă poștală, număr de telefon, profil pe rețelele de socializare.
Informații pe care le încărcați în Platforma: CV, scrisori de recomandare, calificări, imagini etc., cu privire la istoricul de angajare, abilitățile și experiența dumneavoastră.
Informații legate de interviuri: Informații pe care ni le furnizați în interviurile și/sau interviurile video regulate. Rezultatele testelor pe care le efectuați în legătură cu un proces de recrutare.
Date tehnice: Informații despre folosirea de către dumneavoastră a Platformei Teamtailor (de exemplu, URL-ul de pe care accesați site-ul de locuri de muncă, adresa IP, numărul unic de identificare al dispozitivului, limba și sistemul de operare etc.).
Sondaje: Datele introduse de dumneavoastră cu privire la sondaje pe care le-am putea folosi în scopuri de cercetare, deși nu trebuie să răspundeți la acestea.
Dacă nu ne puteți furniza datele cu caracter personal de mai sus, vă rugăm să rețineți că e posibil să nu vă putem furniza Serviciul în întregime sau nu puteți participa la procesul de recrutare. De asemenea, vă rugăm să rețineți că vom prelucra toate datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în legătură cu procesul de recrutare. Prin urmare, vă rugăm să ne furnizați doar informațiile necesare și nu date sensibile cu caracter personal. Datele sensibile cu caracter personal sunt date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, religia sau convingerile filozofice, ori apartenența sindicală și prelucrarea de date genetice sau date biometrice pentru identificarea singulară a unei persoane sau date privind sănătatea sau date privind viața sexuală și orientarea sexuală.
Date pe care le colectăm din alte surse
Dacă aplicați pentru un post vacant sau ne contactați prin profilul dumneavoastră de pe rețelele de socializare, precum LinkedIn, vă vom colecta datele cu caracter personal din profilul de pe rețeaua de socializare relevantă și le vom prelucra în cadrul procesului de recrutare.
Procesul de recrutare ne permite să colectăm datele dumneavoastră de la furnizori terți, pentru a înțelege mai bine potrivirea pentru un rol specific și pentru a dezvolta și îmbunătăți Serviciul.
De asemenea, putem primi datele dumneavoastră cu caracter personal de la o parte care vă recomandă în calitate de candidat pentru un post vacant specific sau pentru activitatea noastră în general.
Temeiul juridic pentru prelucrare
Dacă aplicați la noi și ne furnizați datele cu caracter personal în acest scop, prelucrăm aceste date în scopul realizării unei proceduri de aplicare pentru a putea lua o decizie cu privire la un raport de muncă.
Executarea unui contract sau înainte de încheierea unui contract: În cazul în care prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a lua măsuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract, Articolul 6 alin. (1) litera b) din RGPD.
Interesul legitim: În cazul în care avem un interes legitim pentru a vă prelucra datele cu caracter personal, am făcut o evaluare generală în care am analizat interesele noastre legitime față de interesele și drepturile dumneavoastră, cu concluzia că interesele noastre nu prevalează asupra interesului dumneavoastră, Articolul 6 alin. (1) litera f) din RGPD.
Consimțământul: Dacă nu mai avem un interes legitim pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă vom solicita consimțământul pentru a continua prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. De exemplu, prelucrarea datelor cu caracter personal care are loc prin cookie-uri se bazează pe consimțământul dumneavoastră ca temei juridic pentru prelucrare, Articolul 6 alin. (1) litera a, Articolul 7 din RGPD.
Obligația legală: Am putea fi nevoiți să dezvăluim informații despre dumneavoastră datorită unei obligații legale în cazul în care dezvăluirea ne este solicitată de către autorități care acționează în mod legal sau organele de drept. Temeiul juridic pentru un astfel de caz este Articolul 6 alin. (1) litera c din RGPD.
Când colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal
Colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal atunci când:
- Ne trimiteți cererea de angajare direct pe site-ul nostru de recrutare sau prin profilul dumneavoastră de pe rețelele de socializare, ori prin platforme de recrutare externe;
- Ne contactați pentru a fi luat în considerare pentru viitoarele cereri de angajare și pentru a primi actualizări privind posturile vacante, fie direct pe site-ul nostru de locuri de muncă sau prin profilul dumneavoastră de pe rețelele de socializare;
- Contactați oricare dintre angajații noștri prin intermediul procesului de recrutare;
- Ne furnizați informații în legătură cu procesul de aplicare;
- Ne furnizați feedback în timpul sau după un proces de recrutare.
SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prelucrarea datelor atunci când folosiți site-ul nostru web
Dacă vizitați site-ul nostru web fără a vă înregistra sau a ne furniza informații în orice alt fel, prelucrăm doar datele cu caracter personal pe care browser-ul dumneavoastră le transmite către serverul nostru și care sunt necesare din punct de vedere tehnic pentru afișarea corectă a site-ului nostru web și pentru a asigura stabilitatea și securitatea. Acestea sunt, de exemplu, următoarele date (denumite în continuare „date de registru”):
- Data și ora accesării;
- URL-ul site-ului web din care ați ajuns pe site-ul nostru (URL de trimitere);
- fișierul accesat;
- cantitatea de date transferate;
- mesaj dacă accesarea a avut succes;
- tipul și versiunea browserului;
- sistem de operare și versiune;
- adresa IP a computerului care accesează.
Datele menționate mai sus sunt prelucrate în următoarele scopuri:
(1) Asigurarea unei setări de conectare fără probleme a site-ului web;
(2) Asigurarea unei utilizări confortabile a site-ului nostru web;
(3) Securitatea și stabilitatea sistemului, precum și urmărirea încercărilor de acces neautorizat și accesărilor serverului web.
Datele de registru sunt stocate pentru o perioadă de treizeci de zile și apoi sunt șterse.
Temeiul juridic este interesul legitim. Avem un interes legitim pentru securitatea și stabilitatea serviciului telemedia și pentru apărarea și urmărirea penală a atacurilor de securitate cibernetică.
Transmitem datele colectate către departamentele interne responsabile sau alte companii afiliate ale Grupului Knauf, ori către prestatori de servicii externi, contractanți (de exemplu, găzduire, sistemul de gestionare a conținutului) pentru prelucrare în conformitate cu scopurile necesare (pentru prezentarea site-ului web și crearea de conținut).
Prelucrarea de date în contextul aplicației dumneavoastră
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal prin intermediul Serviciului sau al altor modalități de recrutare este de a identifica și a angaja candidații potriviți, și a comunica și evalua candidații pe baza nevoilor de recrutare prezente și/sau viitoare. Prin urmare, trebuie să vă colectăm datele cu caracter personal pentru a putea aplica pentru un post sau a intra în legătură cu noi. Prelucrăm doar datele cu caracter personal care sunt relevante pentru procesul de recrutare, iar datele cu caracter personal vor fi puse la dispoziția doar acelor persoane care trebuie să îndeplinească scopul menționat mai sus.
Folosim informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră pentru:
- A lua în considerare aplicația dumneavoastră cu privire la un post pentru care ați aplicat;
- A lua în considerare aplicația dumneavoastră cu privire la alte posturi;
- A comunica cu dumneavoastră cu privire la procesul de recrutare;
- A îmbunătăți orice informații pe care le primim de la dumneavoastră cu informații obținute de la furnizorii terți de date;
- A găsi candidații potriviți pentru a ocupa posturile vacante;
- A ne ajuta să ne îmbunătățim Serviciul.
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi șterse cel târziu în termen de 6 luni de la respingerea candidaturii.
Alte activități
Punem la dispoziția dumneavoastră diverse moduri prin care ne puteți contacta sau vă puteți informa despre noutăți. În acest scop, sunt necesare date suplimentare în mod regulat, pe care trebuie să le prelucrăm pentru a furniza serviciul respectiv.
Întâlniri online
Knauf Group folosește serviciile prestatorilor de servicii externi pentru a desfășura întâlniri online (conferințe telefonice, videoconferințe, seminarii web etc.). Atunci când participați la o întâlnire online, sunt prelucrate următoarele categorii de date cu caracter personal:
- Pentru operare tehnică: detalii privind participantul, precum numele sau utilizatorul, numărul de telefon/adresa de e-mail, fotografia de profil (opțional), adresa IP a participantului, imaginea camerei/fotografia de profil; denumirea/subiectul întâlnirii, ID-ul întâlnirii, parola dacă este cazul, locația; date text, audio și video dacă participantul folosește o funcție de chat și microfonul și/sau camera dispozitivului terminal;
- Alte date cu caracter personal furnizate de participanții la întâlnirile online;
- Înregistrarea (înregistrarea audio/video) a întâlnirilor online nu are loc de principiu, cu excepția cazului în care toți participanții la întâlnirea online sunt de acord cu înregistrarea înainte de începerea înregistrării.
Entitatea responsabilă pentru prelucrarea datelor în legătură cu întâlnirile online este de obicei compania Knauf Group, care invită la întâlnirea online. O imagine de ansamblu a companiilor din cadrul Knauf Group este disponibilă aici www.knauf.com
În cazul în care întâlnirea online este realizată în contextul unei relații contractuale existente sau planificate, relația contractuală este temeiul juridic pentru implementarea acesteia.
În cazul în care nu există o relație contractuală (anterioară), prelucrarea se bazează pe interesul nostru legitim de implementare eficientă a întâlnirilor online. În această privință, temeiul juridic este Articolul 6 alin. (1) litera f din RGPD.
În cazul în care înregistrarea ar putea fi utilă în mod particular, acest lucru va avea loc doar dacă participanții au fost informați în acest sens și și-au exprimat consimțământul expres pentru înregistrare (Articolul 6 alin. (1) litera a) din RGPD).
Datele dumneavoastră vor fi șterse atunci când nu mai sunt necesare în acest scop.
Evenimentele Knauf
Atunci când vă înregistrați pentru evenimente Knauf, prelucrăm datele cu caracter personal pe care le furnizați, precum numele, adresa, e-mailul și numărul de telefon.
Scopul prelucrării este de a ne ocupa de înregistrarea dumneavoastră la eveniment, pentru coordonarea și planificarea modalităților evenimentului și a va furniza asistență individuală pentru eveniment.
Ca urmare a evenimentului, datele vor fi transmise doar intern către departamentele relevante pentru prelucrare și asistență.
Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este Articolul 6 alin. (1) litera b din RGPD, în cazul în care datele dumneavoastră sunt necesare pentru implementarea evenimentului.
Datele dumneavoastră vor fi șterse atunci când nu mai sunt necesare în acest scop.
Comunicarea generală
Prelucrarea datelor dumneavoastră, precum numele, adresa, e-mailul, atunci când contactați sau interacționați cu site-ul nostru web sau conținutul acestuia, este realizată de noi în mod exclusiv pe baza consimțământului dumneavoastră, în conformitate cu Articolul 6 alin. (1) litera a din RGPD sau pe baza Articolului 6 alin. (1) litera f din RGPD.
Interesul nostru legitim este de a răspunde la solicitarea dumneavoastră. În cazul în care contactarea are ca scop încheierea unui contract, temeiul juridic suplimentar pentru prelucrare este Articolul 6 alin. (1) litera b din RGPD.
Prelucrăm datele pe care le furnizați în acest context și care pot fi accesibile pentru noi în scopul contactării și comunicării cu părțile noastre interesate și părțile interesate potențiale. De asemenea, este interesul nostru legitim pentru prelucrarea datelor în conformitate cu Articolul 6 alin. (1) punctul 1 litera f din RGPD.
Datele dumneavoastră vor fi șterse atunci când nu mai sunt necesare în acest scop.
Proces decizional automatizat/crearea de profiluri
În procesul de recrutare vom selecta candidații adecvați care vor fi luați în considerare în baza criteriilor identificate în mod expres de noi, sau tipice în raport cu rolul pentru care ați aplicat. Procesul de găsire a candidaților potriviți prin intermediul Serviciului este automat; cu toate acestea, orice decizie despre persoanele pe care le vom contacta pentru a ocupa postul vacant va fi luată de personalul nostru. Acest proces este realizat pe baza interesului legitim de a facilita recunoașterea candidaților cu un potențial mai mare de a fi angajați. Acesta nu evaluează caracteristicile-cheie cu privire la un individ și este complet anonim. Nu folosim un proces decizional complet automatizat în conformitate cu Articolul 22 din RGPD.
Dezvăluirea datelor dumneavoastră
Vom transmite datele dumneavoastră către împuterniciți ai Serviciului și alți prestatori de servicii terți (în legătură cu Serviciul și/sau procesul de recrutare), care le folosesc doar în conformitate cu instrucțiunile noastre și conform prevederilor legale. De asemenea, am putea partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu autoritățile pentru a îndeplini obligațiile conform legii sau a executa decizii.
De asemenea, am putea partaja datele dumneavoastră în următoarele situații:
Datele cu caracter personal pot fi furnizate atunci când suntem obligați să facem acest lucru prin lege (cum ar fi, dar fără a ne limita la, un mandat sau o citație, pentru care vom lua măsuri pentru a le contesta înainte de dezvăluire) sau dacă credem cu bună-credință că acest lucru este în mod rezonabil necesar (i) pentru a răspunde la revendicările formulate împotriva noastră sau pentru a respecta procesul legal (de exemplu, cereri de prezentare a probelor, citații sau mandate); (ii) pentru a aplica sau administra politicile și acordurile noastre cu utilizatorii; (iii) pentru prevenirea fraudei, evaluarea riscurilor, investigare, asistență pentru clienți, dezvoltare de produse și scopuri de depanare, inclusiv investigarea încălcării termenilor sau acordurilor noastre cu alții; sau (iv) pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranța, utilizatorii, partenerii de afaceri sau publicul larg.
De asemenea, am putea vinde, cesiona sau împărtăși în alt mod unele dintre sau toate activele noastre, care pot include datele dumneavoastră cu caracter personal, în legătură cu o fuziune, achiziție, reorganizare sau vânzare a activelor sau în caz de faliment. În aceste situații, vom depune toate eforturile rezonabile din punct de vedere comercial pentru a ne notifica utilizatorii în cazul în care datele lor cu caracter personal vor fi dezvăluite sau transferate și/sau fac obiectul unei politici de confidențialitate diferite.
CUM STOCĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Securitate
Luăm măsurile adecvate pentru a ne asigura că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate în siguranță, inclusiv măsuri de securitate pentru a preveni pierderea accidentală a acestora sau utilizarea sau accesarea acestora în mod neautorizat. Limităm accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal la cei care trebuie cu adevărat să le acceseze în scopul activității. Aceste prelucrări ale datelor dumneavoastră vor fi efectuate doar în mod autorizat și fac obiectul unor angajamente de confidențialitate.
Unde stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal
În cazul în care vă aflați în UE/SEE, datele pe care le colectăm de la dumneavoastră și pe care le procesăm utilizând Serviciul sunt stocate numai în interiorul și pe dispozitivele aflate fizic în UE/SEE sau în țara terță considerată a oferi un nivel adecvat de securitate de către Comisia Europeană sau de către furnizorii care au încheiat acorduri obligatorii care respectă pe deplin legalitatea transferurilor din țări terțe. Transmițând datele dumneavoastră cu caracter personal, sunteți de acord cu acest transfer, stocare sau prelucrare.
Pentru cât timp stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Datele dumneavoastră vor fi prelucrate atâta timp cât este necesar pentru scopurile legate de datele cu caracter personal și cât avem un temei legal pentru a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal. Datele cu caracter personal prelucrate pe baza consimțământului ca temei juridic sunt prelucrate doar atâta timp cât avem un consimțământ valabil. La cererea dumneavoastră scrisă adresată nouă, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi șterse.
După finalizarea unei recrutări, există anumite informații pe care suntem obligați prin lege să le salvăm. În cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de noi în acest scop, ne vom asigura că sunt prelucrate doar în scopurile prevăzute de legislație.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Dreptul de acces (Articolul 15 din RGPD)
Aveți dreptul de a accesa Datele cu caracter personal prelucrate în legătură cu dumneavoastră. În mod normal, dreptul dumneavoastră de acces poate fi exercitat gratuit; cu toate acestea, ne rezervăm dreptul de a impune un comision administrativ adecvat.
Dreptul la rectificare (Articolul 16 din RGPD)
Aveți dreptul de a solicita rectificarea oricăror Date cu caracter personal pe care le prelucrăm, care sunt inexacte sau înșelătoare.
Dreptul la restricționarea prelucrării (Articolul 18 din RGPD)
Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care sunt îndeplinite cerințele legale (a se consulta Articolul 18 alin. (1) din RGPD).
Dreptul la ștergerea datelor (Articolul 17 din RGPD)
Aveți dreptul de a solicita ștergerea Datelor dumneavoastră cu caracter personal. Va rugăm să rețineți că pot exista situații în care suntem obligați să prelucrăm Datele dumneavoastră cu caracter personal, de exemplu pentru apărarea unui drept în instanță.
Dreptul la portabilitatea datelor (Articolul 20 din RGPD)
Aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod general și prelucrabil automat (Articolul 20 din RGPD).
Dreptul la opoziție (Articolul 21 din RGPD)
Aveți dreptul de a va opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal care se bazează pe Articolul 6 alin. (1) litera e sau litera f din RGPD.
În plus, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere, în conformitate cu Articolul 77 din RGPD în legătură cu Articolul 19 din RGPD.
Dreptul de retragere a consimțământului (Articolul 7 alin. (3) din RGPD)
Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Vă rugăm să rețineți că pot exista situații în care suntem autorizați să continuăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în special dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a îndeplini obligațiile legale și de reglementare.
Dreptul de a depune o plângere
RGPD vă dă dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în Uniunea Europeană (sau Spațiul Economic European) în statul în care lucrați, locuiți în mod normal sau în care a avut loc orice presupusă încălcare a legilor privind protecția datelor.
În România, autoritatea de supraveghere responsabilă este:
Autoritatea Națională de Supraveghere a prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Bld. General Gheorghe Magheru, 28-30, București, Sector 1, cod poștal 010336
Tel. +40 318 059 211 / +40 318 059 212
Cookie-uri
Platforma noastră de recrutare folosește cookie-uri. Puteți accepta sau refuza urmărirea prin aceste cookie-uri indicând preferința dumneavoastră în banner-ul afișat prima dată când vizitați site-ul nostru de locuri de muncă. Pentru mai multe informații privind cookie-urile folosite în cadrul platformei noastre accesați Politica privind cookie-urile.
Utilizarea de către minori
Vizitatorilor cu vârsta sub șaisprezece ani nu li se permite să utilizeze și/sau să transmită informațiile lor personale în cadrul Serviciului. Dacă luați la cunoștință despre cineva cu vârsta de șaisprezece ani sau mai mică ce folosește Serviciul nostru, vă rugăm să ne contactați pentru a putea lua măsuri de investigare și înlăturare a informațiilor acestora.
Site-uri web terțe
Platforma noastră poate conține linkuri către site-uri web deținute și/sau operate de terțe părți, inclusiv, dar fără a ne limita la acestea. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate sau conținutul acestor site-uri web. Aceste site-uri web ale terților au practici de confidențialitate și colectare a datelor separate și nu avem nicio responsabilitate sau răspundere cu privire la acestea.
Modificări
Avem dreptul de a modifica sau a face adăugiri la această Politică de confidențialitate. Ultima versiune a Politicii de confidențialitate va fi disponibilă întotdeauna pe site-ul nostru de locuri de muncă. Data din partea de sus a acestei Politici de confidențialitate indică ultima actualizare.